YUM!!

Antar att jag inte behöver förklara mig och kass update när solen står på klarblå himmel..not about to.
Åh tillråga på allt så var jag ledig idag. Gud är god, hurre ni! :)
Alexander väckte mig tidigt idag så gick vi ut och gick innan 9. Strongt! Kollade mig i spegeln innan vi gick ut och insåg en ny hudnyans, trensparant. Det sög. Tänkte att prommenaden skulle ge mig lite rosiga kinder ändå. Nej.
Tog hand om systersonen Herman en liten stund, var smakråd till Carro om nya glasses (hon kommer bli farligare än innan!), drack kaffe med Jos, gick till Linghallen och slukade solstrålar tills svetten rann med Maria men top of the day var nog : åt glass i solen(!!!!!!!!). YUM!
Jag säger som min syster, jag blir lycklig av sol! Sol och sällskap förstås!
Har spenderat tid med många, men saknade den ospenderade med mamma! Kanske helgen?? Fredagsmys kanske till och med!?
Nej ni, nu ska jag sätta på musik, öppna balkongdörren och låtsas att jag är i Paris. Och steka på några kottletter tills Alex kommer hem. Oh, så bra jag mår!! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0