WAX O DÄ

"Fick lust" att vaxa benen här om dagen. Detta kvinnliga begär om att vara len som en babyrumpa slog slint i mitt huvud. Jag var inte duktig. Grät, grimatiserade och svor om vart annat. Allt till den onyttan att jag insåg att det gick åt skogen med själva hårborttagningen. HUR kan man misslyckas med något som orsakar smärta in i benmärgen? Jag började undra om mina hårrötter slog rot likt en svamprot. Hört att de har ett jäkla stort rotsystem de där kantarellererna. Tänkte att så är det nog och gav upp när insida lår var skördat. En expert får lov att bevisa mig motsattsen. Kanske innan jag reser till Españolet. MMHM! Jo för dit ska man ju i maj!
Nu är klocket 11 och jag ska ta och klämma lite på handtagen tills jag känner mig redo att lägga mig på golvet och se ut som jag tränar. Jag skulle ju till Spanien som sagt...wwwwwoooop bikini wwwoooop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0