GULD I MUND

OK, morgonstund hade guld i mund. VARFÖR heter det så?? Men jag har, som ett naivt litet barn, blivit lärd att - det betyder bara att morgonen var bra. Så, I googled it för att få bort den där naiva-barn-stämpeln. NU har jag verkligen ingen aning om när jag ska användat. Och mår egentligen en aning illa av att veta vad vissa stenhårt tror på. Här snackar vi mindre naiv och mer Inga from sweden-syndrom. Så nu släpper vi det..Men för frötydligande: Min morgon var bra och jag vaknade pigg och glad.
Börjar jobba vid halv 2. Tänkte göra nytta innan men har, i ärlighetens namn, bara gått och dragit fötterna efter mig själv. Men mycke hinner man på drygt en timma. Inte för att jag har lust men jag blir ju gladare när det är gjort!
Plus att ikväll har Alexander bokat tid hos sin mästerfrissa - moi! Kan vara skönt om han bara fokuserar på att jag klipper rätt än att han ska behöva diska samtidigt. DET skulle vara taskigt.
CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj nu kommer allt på en gång. Hinner ju inte riktigt med. Bra jobbat

2011-03-03 @ 17:02:54
Postat av: Anonym

han klipper sig rätt ofta den där alexander. Kan det bero på frisörens slarv eller är han bara väldigt noga med att se välvårdad ut???? Var var du i dag igentligen..pinsamt att komma för sent???HIHIHIHI

2011-03-03 @ 22:30:19
URL: http://blogg.mama.nu/steinerwife/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0