ÅH SITT MY GAAD

Jag har börjat läsa en tjejs blogg och sitt my gaad jag är själv chockad. Är ni redo på att höra?? Eller ni och ni. Patrick my beloved svåger, far till gudomliga barn, vardagshjälte men framför allt vän, som envist aldrig slutar läsa mitt torra försök till roande läsning om mitt O så spännande liv. Jag tror jag hittat suget! Månne månne är jag en knoppande blomma som planerar att slå rot igen? I might. (Skulle fallet inte vara så...mja, ni är ju vana med nederlag i min bloggkarriär).
Som vi säger på Vagabond Tack och välkommen åter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN: VAD JAG HAR VÄNTAT OCH LÄNGTAT OCH SETT FRAM EMOT DEN HÄR DAGEN. DAGEN DÅ FRIDA TOG SITT FÖRNUFT TILLFÅNGA. GRACIAS LILLA FRITIOF.

2011-03-02 @ 21:19:15
Postat av: Anonym

kan det vara värt att länka till din sida till och med????

2011-03-02 @ 22:00:09
URL: http://blogg.mama.nu/steinerwife/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0