TRÖTTNA EN FREDAG

Hej Hopp! Det är så kul med löningshelg! Jobba, få pengar, ha tid och råd och lust för en afterwork eller fika. Jag hittade mitt solkort här om dagen också. Känner mig ganska tillfredställd. :)
Nu har jag framförmig 2 veckor av konstant jobb. Laddar ordentligt inför sjukskrivningen - rastlösheten. PAUS, mitt gamla hak kallar faktiskt lite denna vecka. Det kan nog bli kul med lite omväxling.
Diskuterade idag hur sura kockar är. Alla (med vissa undantag) kockar är alltid så bittra. Varför??Ni gör ju god mat till människor och gör dem glada! Och gör ni inte god mat så får ni väl faktiskt skylla er själva! Kockarna på PAUS är dock OK. Johan är ju norrlänning, det går inte att vara arg på en norrlänning....Leifa...mja, jag kan nog få honom att mjukna lite granna. Inget illa om kockar, jag älskar vad dom gör!

Operation om tre veckor...rädd. Inte rädd, men lite skraj. Alltså...det är visst samma ord men skraj är liksom lite mer...nervös och mindre rädd.För att bli rastlös alltså! Äh va fan. Det är nog inte så farligt...de ska ju bara slipa bort lite ben. Ordet slipa får mig att må som en gud på rosa moln. not. uäk.

PUSS


Kommentarer
Postat av: emilia

HUR TRÖTT ÄR DU PÅ EN SKALA?! :D hihi..

2010-09-28 @ 16:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0