SHIT, VA JAG ÄR TRÅKIG

Satt och kollade på en massa bilder, facebookbilder (vad vore vi utan facebook???). Och någonstans emellan alla jättefula och asroliga festbilder kommer jag på att jag är inte ansvarig för något av dessa. PINSAMT! Vad har jag att kolla på när facebook läggs ner och jag blivit socialt handikappad för att jag skaffat Iphone och mina vänner lämnat mig pga det? VAD SKA JAG LE ÅT??? Inte ens minnena. Så nyss bestämnde jag mig, jag ska skaffa en liten, smart, fin, BRA kompaktkamera! Den ska jag bara med mig jämt och fånga allt på bild! Alla kommer hata mig och min nya karriär som wannabe paparazzi. Men vet ni va?? Då har jag något att skratta åt, för alla är då fula när de hatar någon!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0