ROADSHOW

Heeeeeeeeeeeej!
Kom hem för ett tag sedan från Vagabonds roadshow i Linköping. Väldigt inspirerande och kul att få se alla man jobbar med. (BÄST AV ALLT....HOTELLFRUKOST!!!!!!!!) Snappade åt mig massa information och hoppas kunna ge med mig av den till er och alla kunder till Vagabond. För er som längtar efter modellen NICO (bloggarnas och tidningarnas toppfavorit)kan jag hälsa att den inte kommer komma till Norrköping :(. Buuu, jag vet! Var själv nyfiken på den modellen! Istället får ni hålla ett öga på vagabond.com och beställa där ifrån när lagret fyllts på (29 kronor i frakt och gratis returrätt!!).
Nä ni, nu ska jag ner till stan och göra lite nytta innan jag börjar halv 2. KOM IN VETTJA, PÅFYLLNING OCH NYA MODELLER HAR KOMMIT IN IDAG!! :)
NICO
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0