GUDS GÅVA

Lön...I LOVE.
Geson sa en smart grej idag (trotts allt för många cigg om dagen har killen ett och ett annat innanför pannbenet;) : vem sa att pengar inte gör en lycklig? Bullshit.
Han har rätt. Idag var folk lyckliga. Jag va lycklig över att se att jag hade mer än 11 kronor på kortet. Inre frid liksom. Najs. Och nu kanske ni tror att jag ska göra mig av med "lyckan" och den "inre friden" och det ska jag också! På bilreperationer, bilskatt och hyra. Jag skulle vilja kosta på mig en tandblekning och en kompaktkamera men det roliga får vänta...
Shit...det är vid dessa stunder jag känner mig gammal. 19 och gammal! Najs! Kanske borde jag istället köpa löständer och lavemang? Så kan jag vara ung när jag är gammal.
Alltsåååå, nu är inte ens jag själv med på noterna längre..nej jag ska inte ha löständer eller lavemang. Jag ska ha KUL!

GODNATT OCH PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

OK Frida, nu har du fattat vad livet går ut på. Stå på och jobba så mycket du orkar, så du kan betala så mycket du måste. Men glöm inte - Om du har blott två penningar kvar, köp ett bröd för den ena för att överleva. Och köp en blomma för den andra (exempelvis på Akleja) för att göra livet värt att leva. Äh, köp två bröd, blomman kan du få av mej. Kram mamma

2010-09-25 @ 00:04:44
Postat av: Frida

AHA! Mamma, betyder det typ att du vill betala antingen min tandblekning eller min bilskatt?? annars förstod jag nog inte din poäng? :P

2010-09-26 @ 00:37:39
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0