DOLPHINS


Bild: nt.se

(Att döda eller att inte döda flugan med seriösa problem???)

Foten - läker (vilket med andra ord innebär: kliar något fruktansvärt!!!!!) Men tänker inte släpa er i den grusgången, så över till annat.

Var på Dolphins-Sunsvall. Vinst! Grant fick en teknisk för att en man i publiken svor åt domaren som i sin tur tror det va Grant, som i sin tur blir (som alltid) tokröd i ansiktet och pekar på publiken, som i sin tur pekar på en fullväxt karl som ställer sig upp och pekar på...sig själv. Domarn tittar på Grant - tittar på den fullväxta karln - Grant - fullväxt karl - Grant igen och blåste teknisk på Grant. HAHA Idiot. Den andra manliga domaren hade en riktig handfast rumpa i ett par alldeles för små byxor. Aja och jag visste inte om vi skulle skratta eller gråta. Sen, påtal om rumpa, vad äre med dansare och shyssta sittdynor? Gud!! Om jag bara hade vetat...
Det var en tjej, snygg, tight och framför allt dansade hon brallorna av mig. Nu kände jag mig nästan våldtagen. Det var taskigt av henne att vara så bra och snygg! Och där satt vi, jag och Svensson, som två fågelholkar och önskade att våra rumpor va SÅ tighta och att vi dansade bättre än hellre. Men vi var nöjda för Dolphins del och gick hem nöjda överlag.

Dags för sängen. Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0