DAG 5 EFTER OPERATION


Jag har sett min fot!!! Jag vaknade och hade i sömnen lyckats få av mig gipsskenan som ligger runt stortån. Galet! Hade panik eftersom det är en och en halv vecka kvar tills jag ska ta bort skenan. Men foten såg fin ut! Framförallt, den var rak! :) Min nyfikenhet är min last. Nu var jag ju tvungen att känna im jag kunde gå på den... det gick bra. Kändes lite just vid "snittet". Allt var super fint och bra, förutom en liten detalj. Tån i mitten är en centimeter kortare än vad den vanligtvis är och jag kan inte komma på varför. Har kan den ha blivit kortare??
Sen vaknade jag ur min alldeles för verkliga dröm och there it was, på sin vanliga plats - tegelstenen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lurare där, trodde det var på rikt!

2010-10-23 @ 13:13:09
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: karin

DU driver! jag drömde att jag hade råkat ta sönder ditt gips, men av någon anledning så var inte du där, utan jag låg där med din fot och hade jätteångest över att du skulle komma på mig hahah men såret såg finfint ut, men det höll på att spricka,hade panik haha. sjukt att jag med hade drömt något likande:O

2010-10-24 @ 22:33:18
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0