ETT SAMTAL

Adam 7, i telefonen: Vi röstar på dig!
Jag: Åh vad kul!! Vad glad jag blir!
Adam: Mm, alla mina kompisar röstar också på dig. Vilmer och dom.
Jag: Troru??
Adam: JA! Jag har sagt det! Och dom har ju sett dig och så!!

Sitter och tjuter....för att jag har en sån fin unge!! Mja, det är ju inte min unge, syrrans, men nästan som min! Han börjar bli så stor att det är töntigt att krama moster och de där pussarna är ett minne blott. Han hatar när jag säger att TV-spel gör att ögonen smälter. Han är smart, går sällan att lura den killen. När jag säger att jag älskar honom så svarar han med "MM". Men det gör inget. Jag jagar honom tills jag får en kram oavsett om det slutar med att vi båda ligger utmattade på golvet. Jag spelar TV-spel med honom för det gör honom så glad! Jag vet vad "MM" betyder så jag nöjer mig med "MM". Ibland händer det att han kramar tillbaka. :)

Du och jag kompis! ANYTIME!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att MM betyder: Jag älskar dig oxå.

2010-10-30 @ 19:29:28
Postat av: Linda

Det tror jag också....

2010-10-31 @ 06:41:20
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du måste vara världens bästa moster!!

2010-12-08 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0