DEN 18 OKT, OPERATIONSDAG

Vaken och smått hungrig. Det är inte bra...den lilla hungern. Eftersom jag inte får äta förns typ kl 14 idag. Måste hinna duscha ännu en gång men Descutan innan jag åker till operationssalen i Linköping. Har hört massa hemska saker om Descutan, bla att man blir ett fnöske. Jag vart då inget fnöske! Kan man göra fel med en tvättsvamp? Skulle ju vara lyckat liksom.
Kl 12.10 kan ni inte få tag på mig, om ni så skulle vilja. Då sover jag djupt.
I LET YOU KNOW IF I WAKE UP!
(som sagt, låt oss se på detta som en rolig grej! Trotts att det är en seriös grej så tycker jag även detta, med många andra saker, bör genomföras med ett leende på läpparna och en klackspark (dock utan klackar from now on);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0