CRAPIG

MÅSTE få bukt på dessa crapiga sovvanor...

Och helt serri, jag är ganska crapig på att underhålla er. Och jag ska inte bortförklara (för det är det crapigaset som finns) men det är tråkigt! Att skriva för döva öron. Jag är redan understimulerad i kommunikation. Jag skulle lika gärna kunna prata rätt ut i luften och få samma respons som att skriva här. Och egentligen är det inget som hindrar mig.
Börjar inse att efter en operation ingår man stegvis i olika faser. Just nu är jag i den den uppgivna fasen. Den kommer efter den kommunikationskåta fasen och före....vad kommer här näst? Jag gör bara saker jag känner för för jag är utmattad och trött (trotts 10 timmars sömn per natt) av att gå hemma och bara se 4 väggar. Sen gör jag den uppgivna minen. Ni vet den när man drar huden mellan ögonbrynen uppåt och ser ut som en ledsen hund eller uppgiven. Det är inte jag att vara uppgiven... fan så tråkigt det är att gå hemma ensam.
Ska sova på rätt sida och vakna pigg och glad som en nötkärna.
För imorn ska jag promota mig själv!!

SE HÄR varför. och rösta på mig, Frida Andersson, Nr.5!

Kommentarer
Postat av: karin

hahah vadå inte jag? fattar noll:P

2010-10-30 @ 16:55:29
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0