VITA UNDERBARA


Vi har fått in en ny stövel i butiken och jag är kär! Eller den har funnits i svart och blå innan men den här är ju så fin! Passar bra till den svenska sommaren. Jag kanske inte är jätteför stövlar till vardags i city men på landet är det fullt OK att leva i ett pår stövlar för mig! Dessa till en sommarklänning. En vit stövel till studenterna som kanske springer ut i åskoväder? :D

Hur som hellst den är underbar och superfin! Finns på Vagabond och på vagabond.com. Och hopefully i min ägo snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns dom i storlek 43?

2010-05-31 @ 20:05:59
Postat av: Frida

Allt för dig kära svåger! svårt att vara anonym nu för tin....;)

2010-05-31 @ 20:19:11
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0