MAAAAAAAAAT TAAAACK

Jag inbillar mig att det luktar mat. För jag är så hungrig. Men mamma har "finbesök". Vilket i självaste verket är en bunt kvinnor som skrattar som kanadagäss och dricker vin tills de inte kan forma ord. Sånna som man konstigt nog känner att måste ställa sig in hos. För att komma till saken så väntar jag och mina bröder på resterna. Dessa damer tycks inte fatta att det är stackars barn en våning upp som svälter ihjäl. De kanske är upptagna med att dricka fint vin och skvallra om "hur full vaktmästaren var" eller "vem som faktiskt inte hälsade på någon av dem när den gick längs kanalen idag". Herre min gud jag bryr mig inte bara ni slänger upp lite mat till mig nu innan jag storknar! Trodde man vart omtänksammare med åren!
JA, jag är bitter! Blir så när hungern tar över..
men för all del, ät. Jag kan titta på. Häll gärna halva saltkaret i ögonen på mig också.
gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0