HARMONISK TJEJ

Mina kära vänner, läsare och andra, jag är på topp. En promenad på två timmar (plus kaffepaus) gjorde mig till en målinriktad och ganska svettig tjej. Måste investera lite träningskläder tror jag, understället jag nödlöste med vart ganska varmt efter en stund. Mötte upp min syster och tog oss till strömmen. Vädret gjorde nog stegen väldigt mycket enklare. När jag kom hem satte jag mig och strechade i solen på altanen. Stängde av musiken och lyssnade på vinden och alla fåglar. Det är lugnt och tyst här på landet. Jag kände mig faktiskt riktigt harmonisk där jag satt och strechade. Fick för mig att inta meditationsställning...Och mina vänner, läsare och andra, hur kunde jag ens tänka tanken? Hur jag än försökte slå knut på mina ben nådde jag inte. Det slutade med att jag ramlade bakåt i ren frustration och se där, nog hade jag intagit meditationsställning. Dock en liggande variant. Låg där en stund och skrattade åt mig själv och efter antalet försök kom jag ur knuten jag hade slagit på mig själv. Om någon där ute sitter på en dunderkur på hur man blir vig så tar jag med glädje och öppna armar emot. Någon? Ska en dag använda min vighet som ett partytrick. HeeeeeeeeeeHeeeeee :D

Kanske dags att duscha? Mjaaaaa va!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0