HANGOVER HAIR

Så himla sjukt tråkigt att man är så dålig på att föra en regelbundet uppdaterad blogg då. Jag som skulle hänga högt på listan med Kenza..

Jag skulle mest bara säga tja. Har vart hos Lina på tjejkväll som var toppenmys. Hah! Jag chockade alla, inklusive mig själv, med lite grymma limbo skills ikväll. Hur ryggen överlever detta mordhot märker vi imorgon. Jag lovade min trollflicka att hon skulle få välja kläder. Lite risky men vad gör man inte för att se henne nöjd? Det vart självklart paljettröjan "för vi har ju likadana moster". Hon föreslog att jag skulle plattahåret men istället vart det en knut. Emilia den rara släppte kommentaren "nej du ser inte bakis ut, men håret..." Gracías! :)

Dags för en skönhetssömn. Funderar på att vara med i mustaschkampen, jag och syrran. Herre gud...
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jacke b

Mustaschkampen låter som en jevla ide :D

2010-05-16 @ 11:19:31
Postat av: Jacke b

Mustaschkampen låter som en jevla ide :D

2010-05-16 @ 11:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0