GÖKBOET

Jahopp, här hamnade jag. Ser just nu ut som en uteliggare med trasiga kläder och med ett gökbo på huvudet. Men det är ju "inne" så vem bryr sig. Typ jag. Jag som hade en bra hårdag innan idag när jag absolut inte gjorde något. När jag gick hemma och sura för att jag inte gjorde något. Underbart och spännande det där med hår... tycker vi inte?

By the way, för er som vill få fler läsare, men som varken skriver om mode, lägger upp dagens outfit eller ni som bara skriver om vardagliga tråkiga saker (som undertecknad) och kommentarer så kan jag ju hälsa att det är mycket smidigt att droppa en kommentar hos modegrabben, oj vilken kille. Simsallabim så hade jag en hel bunt med främlingar som tyckte synd om mig för mitt tandläkarbesök. Sen var det många trevliga människor som undrade hur min dag hade varit. Gud, så smickrande! Haha, ta mig inte fel om någon av er trevliga människor som faktiskt stannade här. DU är säkert jättetrevlig!

Nu vart det ett onödigt långt inlägg och inte hade jag förberett med någon bild heller. För att komma till vad jag ska göra ikväll så fattar jag mig kort. Avskedsmiddag för Nathalie som åker till Greken på fredag. Gott och lite sorgligt. Men hemskt trevligt!

Nu ska jag frisera gökboet och ta på mig hela kläder. Tjugo.nollnoll befinner jag mig på Asti.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0