FÖRSTA DAGEN PÅ VAGA

Sitter och lyssnar på Aja som vislar med näsan i sömnen. Har försökt väcka henne x antal gånger men får samma svar varje gång - alltså Frida....seriöööööst jag ger dig en lavett snart. Hahah! Lika kul varje gång.
Sitter också och tänker på vad jag ska ha på mig såhär första dagen på min nya arbetsplats. Jag tittar i min garderob och önskar som vanligt att jag hade en ny garderob. Eller någon annans. Sen inser jag att jag måste tvätta också. Buhä! Sen tänker jag också "hur ska jag överleva" för jag antar (eftersom jag känner mina fötter ganska bra) att mina fötter kommer krampa minst 103, 5 gånger under mina fem arbetstimmar. Men jag är sjukt taggad!! Idag skriver jag på kontrakt och sen är jag en rensaris Vagabond. YES!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

kul att du fick jobbet! :D

2010-05-14 @ 12:10:58
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0