ETT ÅR HAR GÅTT




Bilder från för exakt ett år sedan. Lyckligaste dagen i mitt liv. Jag vill igen!!! Studenten. Men jag antar att man bara ska ta den en gång i sitt liv för att hålla kvar känslan av perfekt. För det blir perfekt oavsett om det regnar, oavsett om du missat större delen av studentveckan och hur fan man än försöker så kan inte utspringet inte kännas perfekt! Så alla fina studenter : även om ni får en pissig studentvecka med sjukdom och regn. Bry er inte! Allt kommer bli perfekt! Och fan vad jag är avundsjuk!!!!!! NJUT!

Kommentarer
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst m.m :)

min kompis johanna på första bilden i mitten :D

visste inte att ni gick i samma klass :)

2010-06-01 @ 20:49:44
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0