EN TID FÖR LÄNGE SEDAN


När jag gick i tvåan till feman hade jag glasögon. Sen skrotade jag dem för jag var trött på "glasögonormandet". Vet inte om jag egentligen var i behov av dem, det var nog bara så att jag var lite slow på läsningen och det var skönt att skylla på synfel. Men nu har det kommit "tillbaka". Vissa dagar ser jag skitdåligt, rent ut sagt. Så idag lånade jag min systers glasögon (utan hennes vetskap:). Det funkade bra! Min lillebror tyckte jag såg tråkig ut och någon annan sa att jag liknade en sexig lärare. Jag vet inte om någon av kommentarerna kändes jättebra. Tänkte fånga den sexiga läraren i mig på bild...det slutade i hundra blinkbilder och resten när jag utbrister i långvariga skratt. Nae...lärargrejen är nog inte mig grej. Kanske inte glasögonen heller? Har lite halvont i huvudet just nu. Det kan lika gärna vara pollen. Jag ska tänka på hela den där glasögongrejen.

Nu ska jag se på film med ajs svensson. Urmysigt!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Liselott

Vad är det för fel på: sexig lärare?

2010-05-29 @ 21:38:17
Postat av: Anonym

det var visst inte det ända du lånade utan min vetskap va? Saknar tre tröjor, en skjorta också!

2010-06-04 @ 21:46:18
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0