njut av tiden

Jag hann så mycket idag! Förutom promenaden med mamma. Tar den imorn klockan 07.30 (kanske). Tyvärr tror jag att det är så att jag gör många saker för att jag är rastlös och för att hindra mig ifrån min värsta fiende, internet. Tyvärr är det extremt lätt att göra av med pengar när tiden räcker till mer än väl. Och det är en dålig sak, mina vänner. Nu är det så att jag har varit på en resa där min budget räckte mycket bra och jag var aldrig jättetvungen att tänka på vad jag gjorde eller betalade för, för det skulle finnas pengar på kontot. Men nu är jag hemma och pank och har ingen aning om hur man tänker ekonomiskt. Typ pank. Fick en liten lön när jag kom hem men man vill ju inte vara PANK. Paus kunder har troligtvis gått i ide, så där slängdes min lön i armarna på Emy som har hyra att betala och jag får ännu mera tid åt att njuta av tiden. Det känns ju ganska oekonomiskt att flytta hemifrån för att få jobb...
Så jag håller mig sysselsatt om dagarna, så gott jag kan! Idag hade jag till och med en to-do-list. Men jag fick en lucka så då åkte jag hem, tröttnade på det, bakade en kladdis, gav kladdisen till killarna på SLITAGE, gjorde killarna på SLITAGE glada och vipps så hade jag fyllt lite dötid. Klämde in en efterlängtad date med hanna också!

Imorn kanske jag ska söka jobb? Eller så kan ju alla pallra sig till Paus så att dom är tvugna att ringa mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0