Sis<3

Vet ni vad! Jag har en syster som sliter för allt annat än sig själv. Hon är äldst i syskonskaran och har alltid varit den som tagit skiten för allt. En av de starkaste människorna jag vet, troligtvis den starkaste när jag tänker efter. Hon har lärt mig gå, vara artig, simma, ta ansvar, att stå upp för mig själv. Visst hon är min storasyster, det kanske ingår i "jobbet" men hon är en av mina bästa vänner. En av få jag litar på till 110 procent. En som alltid ställer upp, en som alltid gör det lätt för mig. Att se henne göra något för sig själv är mycket sällsynt. Hon har en blomsteraffär som är hennes liv. Det hon brinner för är att hålla affären vid liv, hon är lika envis som mamma, hon kommer aldrig ge upp. Hennes affär är det mysigaste stället jag vet och hon har bara anställda som vet hur man ska behandla kunder, som vet vad artighet och välmående innebär. För hon är sån själv. En riktigt trevlig tjej som kämpar för att lyckas. Jag bara önskar att alla idioter i världen som har något annat att säga skickas på kurs dit pepparn växer.

Lav ya sis

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så gullig, Tack det värmer...ska bränna brevet!!

2010-03-05 @ 05:43:27
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0