14 och vältränad - 19 och inte lika vältränad

Pjuh! Avslutade nyss ett tränigs pass och känner mig så hurtig. Som sagt verkligheten blir så underbar mot våren. Isgatan runt mitt varv har nästan smält helt och snart är det jogg vänlig terräng. Hoppas komma i superform till sommarn, gärna innan. Hittade en bild på mig från när jag var 14 och totalt inne i basket. Tränade som ett djur och det syntes lång väg. Jag var 14 och hade 6-pack. Kan inte påstå att det var sexigt men det var 6-pack!!! Vart är ni mina rutor, finns ni kvar? Jag ska försöka hitta er. Men inte hela...jag skulle ju inte ha något emot att se lite kvinnlig ut. Som motivation har jag min 14 åriga mage som bakgrundsbild! Nu har jag en anledning till att sätta på datorn varje morgon när jag vaknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0