changed my mind

Igår klockan 10.04 får jag ett trevligt sms av Lina Arvefors som frågar "är du sugen på att se Mika i Stockholm ikväll?". Tänkte att Mika inte var min grej men sponiteten väckte lite hoppande endorfiner i min kropp. Efter en trevlig reunion men Fab 5 - Matilda (som förövrigt kommer hem om två veckor!!!!!) tog jag och Lina el coche och Ackes Iphone för att kunna öva in alla låtar innan konserten. Det gick sådär. Men vad gör det när man kan musiken, bara att hitta på lite mellan raderna och ryta orden man kan. Det kan ha varit den bästa konserten jag varit på! Han var en Gud live! Söt som en liten sockerbit som man bara skulle vilja lägga i en kopp teh och dricka upp. Lina och jag - the mika lovers number one - åkte hem nöjda och glada. TO CUTE. Snacka om omställare. Och bäst av allt, detta kalas kostade mig totalt ca 70 kronor. Det gäller att tänka ekonomiskt!


Lina gick inte att stoppa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0