tidsoptimist

OM jag är. Många tycker om att påpeka't också. Världens sämsta ovana som får mig att må så bra! Ni borde alla prova en dag eller två. Älskar att ha en miljon saker i luften, bästa är när man hinner med allt.

Imorn: 
7.00 Koka kaffe till pappa som fyller år och ringa till Klaralove för att sjunga ja må hon leva
8.00 Måla på Akleja i Söderköping
11.00 Göra naglarna hos Jos (Åh jo, jag har blivit lite kvinnlig minsann)
ca 13.00 Växla in mina pesos, lämna tillbaka mina skor, plus massa andra ärenden som ska fylla tiden till
16.00 Kanske hämta mina troll Adam och Olle på skolan/dagis.
17.00 Möte med redaktionen på folkbladet
18.30 Gå en långpromenad med mamma

Imorn = fullt upp = fem av fem toasters

Kommentarer
Postat av: Karin

HAhAHaha såg inte de, men det är bara charmigt ;)

2010-03-09 @ 10:44:44
URL: http://kajjan.blogg.se/
Postat av: alexander

haha! hon visade väl inte bilderna hon fick åtminstonde? :O

2010-03-09 @ 15:50:36
URL: http://imwithalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0