SOMMARTIDERHEJHEJSOMMARTIDER

När klockan var 0909 i mitt huvud ringer Linnéa och frågar vart jag är. "Jag sover faktiskt, klockan är ju bara 0909", var det jag fick ur mig. "Nej Frida det är sommartid...."

Grejen var att jag skulle lämna en kaka jag bakade till Linnéa klockan 1000. Jag hade full koll på att det skulle bli sommartid idag. Men jag gölmde.

"SHITSHITSHIT, jag kom kommer!!! Jag kommer så fort jag kan!!"
När jag vänder mig om ligger Maria där och skrattar åt mig. JÄTTE KUL! Sen försökte hon döda mig med en frukt sörja hon ville att jag skulle dricka. Hektisk morgon, men jag hann och nu ska jag sno ihop en krönika till Folkbladet. Vad jobbigt det är när en hel timma av ens liv försvinner!

PUSS


Kommentarer
Postat av: karin

HAHAHA right back at ya;)

2010-03-28 @ 17:09:44
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0