snooz i mitt hjärtat

Dagen börjar med snoooooz. Jag älskar snooz. Lite för mycket tyvärr, så jag hade tio minuter på mig att hoppa upp ur sängen, ta ut flätorna, spraya deo, hitta kläder, ta på mig kläder, parfymera, byta kläder tio gånger, parfymera mera, borsta tänderna och ta mig in till stan för att äta frukost med Jos. Kom bara 10 min för sent. Pretty damn good. Åt scones på Waynes och drack kaffe...kaffedrickare har jag blilvit. Jetlags fel, absolut!
Bokade tid för naglar hos Jos. Vart lite bekväm med det sist och fröken övar och övar för att bli så bra hon bara kan! Vi pratar bort tiden och jag glömmer bilen. Springer för att om möjligt stoppa p-lisa. Kommer till automaten och märker hur jobbigt det var att springa den korta biten. Flåsar som en tok mot bilen och titt, ingen lapp i rutan. Yeah!
Efter frukosten hittade jag ett par skor som inte fanns. Fanns inte i min storlek. Ska vänta in dom! Snygga som en vältränad surfare med bruna ögon, ett bländande smile och röst som en gud! snygga.
Ringde mamma som var på väg hem. Härligt att ha henne hemma! Fann lite inre frid. Och det är ju jobbigt att känna frid så jag åkte själv upp till vårdcentralen och grät lite över mina ondaondaonda fötter. Fick en tid om en vecka. Antar att jag får vara nöjd att ens få en tid. Skaplig surtant i receptionen. Nu ska jag be en bön varje kväll för att de ska fatta hur ont jag har och direkt skicka mig på operation. Gärna båda samtidigt så jag blir av med det fortast möjligt.
Åkte till bästa Kricka och köpte hans högtalare för en summa som verkligen inte behövde prutas. Hyvens kille, mycket nöjd!
Träffade ajsbajs på stan, tyckte synd om mig själv för att surtanten varit så dum så jag köpte mig ett par skor. Otroligt dumt eftersom jag har ganska jätteont just där. Det var nog lite impuls...de får nog gå tillbaka till Din sko.
Kvällen har jag spenderat med Emilia och vi har bakat och kollat på bästa GLEE. Pratat om att djur är äckliga och konstaterat att vi inte ska skaffa djur när vi flyttar hem ifrån.

Nu sitter jag uppe onödigt länge också...crap.
SOVA - ja.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0