Sådär ja!

Lite skillnad är det i alla fall! Härligt. Nu får ni stå ut med den säkert alldeles för länge men det är inte ett problem just nu. Har inbillat mig att jag fått många kompisar som inte kan svenska under min resa i Mexico så jag var lite snäll och placerade en översättare där i högra hörnet. Tyvärr kan den välja så fruktansvärt fel ord att det blir pinsamt, jobbigt och oförstårligt. Men då ska ni tänka : bättre än svenska! Så blir allt mycket lättare.
Nu borde jag verkligen hoppa ner i sängen eftersom klockan är 02.00 - för mycket.

GOD NATT
PUSS

(if you want you can translate the text into your on langue att the google-thing in the right uper corner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0