ocool

På Hugo igår var det drag, dock så var det så sjukt mycke småttingar. Vart lite otaggad och kände mig gammal. Samtidigt så vet jag hur sjukt kul det är att gå ut när man egentligen inte får, men ska de låtsas vara tillräckligt gamla får de ta mej tusan gå in för det. För tjejerna är så fruktansvärt jobbiga när de knuffar och ger bitch-blickar till varenda tjej de inte känner. Och killarna hoppar omkring som små snorungar. Förlåt, men det är så fruktansvärt otaggande!! Asjobbigt verkligen! Dock är inte min åldersgrupp bättre. Killar, seriöst, är det så kul att slänga en käftsmäll på någon att man kan göra det utan anledning? Och måste ni vara så fruktansvärt matcho och slå tillbaka om ni får en smäll. Gud, vad töntiga ni är!!! Orkar inte med er. Tjejerna kollar snett på alla. Tycker dom tjejerna som släpper loss skämmer ut sig mindre än de som står stilla och bara glor. Alla bara är så jävla ocoola!

Kommentarer
Postat av: Nina.

Måste bara säga det här; FYFAN VAD DU ÄR VACKER! Såg alla bilderna på dig som Karin tog och jag vart helt mållös. :)

2010-03-08 @ 15:29:41
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: erika

jo, om kortförsäkringen kan jag ganska mycket. Det är bara att fråga på.

Med mig är allt bra, kan dock inte fokusera på skolan för tillfället, så det går sådär med den. Allt annat flyter på.

Själv?

2010-03-08 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0