MYSfredag

alla andra säger fredagsmys... jag med, ville bara inte vara lika normal som alla andra för en sekund.
Jag ska spendera min kväll hemma för första gången på evigheter. Med mina bröder. Har lånat en rulle, inte vilken rulle som helst - baksmällan (skönt att morgondagen inte kommer ha något att göra med filmens titel..)! Köpt chips och dip och cheesballs...är lite irriterad över att jag inte tog ostbågarna istället, var mer sugen på dom. Men när jag stod vid en biljard färjglada påsar och diskuterade med mig själv kom jag av mig för att en kille som var en mil lång stälde sig brevid mig. Tänkte att jag skulle skynda mig att bestämma mig ifall jag kanske skymde hanns favvisar eller bara fick honom att känna sig obekväm för att jag kände mig obekväm för att jag var så kort och han kanske kände tvärt om. Jag vet inte varför jag tänkte på allt det där och inte bara brydde mig om mina egna chips och blaha blaha. Därför vart det cheesballs istället för ostbågar. Nu ska jag överväga om det finns plats för både mat och snacks eller om jag ska mysa ner mig dirr i ett par långisar, fixa dippen och duka upp för mys. Fredagsmys here I come!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0