MUSTACH

Jobbar! Det är så mycket kul att göra. Det är lite som att dagen går i en hjulmönster dock. Plantera, bli jordig om händerna, nysa, klia sig under näsan, få jordmustach, komma på att man har jordmustach, ta bort jordmustch och plantera mera. Men jag gillart. Akleja alltså! Mest av allt längtar jag till min syster kommer med fika! Oooooooh att det ska ta så lång tid!!! Grattis på födelsedagen btw sis! Vi här på akleja väntar på dig!!!! JAG väntar på dig (tjejerna är så knäppa....... jag behöver någon normal:P )
Efter jobbet åker jag till brånnestad och äter grillat och luktar på bebisar. Kalasdag! Sen är det fredag ja....what to do my friends..?

PUSS

Kommentarer
Postat av: linda

jag är på väg!!!

2010-03-26 @ 13:27:30
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0