min sista sallad

Jag har ett litet tillkännagivande. Från och med idag så arbetar jag inte längre på Paus. Kanske någon gång ibland som krispersonal men kan ha varit så att jag gjort min sista sallad. Jag kände att det inte funkade med veckoscheman längre, måste kunna lägga upp mitt liv lite. Min vardag. Som just nu har hänelsenivå noll men det innebär att jag får möblera precis som jag vill. Imorn är det måndag. Tycker ju inte om måndagar va. Men nu kan vi säga det, för att vara lite rebelliska och "nyskapande". The question is....vad f ska jag göra imorn?!

Just det...söka jobb

Kommentarer
Postat av: ajs

arbetsförmedlingen med mig?

2010-03-14 @ 23:18:36
Postat av: mamma

bra förslag aja. Lycka till!

2010-03-15 @ 07:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0