MIN VITA DRÖM


Idag har gått ut på att dregla över denna pappersbit med en bild på min dröm. Genomgående vit med vitmålade trägolv och en takhöjd som jag slipper slå händerna i när jag sträcker på mig. Rymlig dessutom! Varför är jag inte miljonär? Varför kan jag inte bara köpa den utan problem? Känner mig lite ledsen och hjärtekrossad. Önskar jag hade en Marabou mjölkchoklad för att läka mitt brustna hjärta.
Eftersom jag inte kan köpa den så tänkte jag att jag kan ju ge andra chansen. Det var visning idag men det är en på onsdag också. Titta på den vita drömmen och försök att inte älska den, omöjligt. Bara en sak till. OM någon av mina kära vänner väljer att köpa den så kan ni räkna med en ständig gäst som kommer pussa ert golv och slicka på era väggar!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Annas lägenhet. Jag vill oxå bo där....sååå fint!

2010-03-22 @ 20:28:38
Postat av: Frida

Hälsa anna att hon är tokig som säljer den!

2010-03-22 @ 20:43:55
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Liselott

Lägenheten kanske är fin, men det är inte lika nära till din kära mamma och familj!

2010-03-22 @ 20:59:58
Postat av: Anonym

En kompis till den var o kikade på den idag:D

2010-03-22 @ 22:46:06
Postat av: Frida

en kompis till vem?

2010-03-22 @ 23:19:18
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just vad man behöver nån som slickar på väggarna och ligger och pussar golvet när man försöker se på tv eller nått.

2010-03-23 @ 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0