mama

Lilla mamma ligger på sjukan med
blodförgiftning. Stackars. Inte direkt vad hon förtjänar. Nu slog klockan 01.01,
jag önskar att mamma kommer hem imorn. Papps är i Tyskland så jag blir familjens överhuvud, vilket George protesterade emot. Han säger att jag borde söka psykisk hjälp. Det är tacken för att man försöker vara en muntergök i ett hopplöst försök att framkalla ett leende. Ibland förstår jag honom. Men han har glimten i ögat, han skämtar bara (?). Som överhuvud tänker jag ta hand om mina småbröder, ge dom föda, se till att de gör läxorna och går ut o rastar wilma (skämt, vi rastar wilma allihopa). Imorn ska jag göra insattsen att köpa bregott och loka. Det fattas mig. Mamma drack upp allt. Jag är inte arg bara hemskt törstig.
Mamma kom hem.


Kommentarer
Postat av: Maria

Nejje! :( Hälsa mammma att hon ska krya på sig!

2010-03-02 @ 06:55:47
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0