footfeet

Om ett par minuter tänker jag ta tag i min närmaste framtid som välmående. Tänker ta mig till vårdcentralen och fixa en remiss så att mina fötter ser ut som vanliga fötter och framför allt känns som vanliga fötter. Har dock aldrig haft känslan av ett par vanliga fötter men jag har hört att det är pretty nice. Har du normala fötter så snälla ge mig en bild av hur det är och hur man går med dom. Känns som att jag ska lära mig gå på nytt. Sen så kan alla få hålla alla sina tummar för att jag får den där remissen nu och att jag får den där operationen snarast! Står inte ut längre...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med dina fötter då? :)

2010-03-05 @ 19:31:03
Postat av: tessan

dom är bara lite knöligare än vad andras fötter är! Hoppas du får hjälp! Kram argbigga!

2010-03-05 @ 20:50:42
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0