EARTH HOUR & SUGARMAMA


Några fina tjejer kom över på mys och vi åt och åt och åt och åt och spelade monopol. Jag har aldrig vart bra på spel och varför bryta mönstret? Maria skimmade oss alla och gick hem med 47 miljoner på fickan. Jag ska hålla hårt i den tjejen!! SUGARMAMA!!
Lina och Jos var här också, riktigt härlig fin och ljus tjejkväll!

Maria är sån sötnos och rolig som få!

Maria på IKEA: Jaha, vad kostar denhär?
Frida: Kolla på utställningsexet.
Maria: Men vad kostar den?! (går med besvärade steg runt alla strykbrädor)
Frida: Kolla på lappen!!
Maria: .........
Frida: 49 KRONOR!
Maria: JAHA! Som hittat! :D

Maria, liggandes i min säng: säg stopp frida! (skrollar i telefonlistan)
Frida:........stopp?
Maria: TAXI?!? Den kan man ju inte ha sex med....

Maria sittandes i min säng: Jag har en bild på en snopp i mobilen.
Frida: HAR DU? får jag se!!
Maria: nej, det har jag inte. Jag säger bara så för att få vänner...

Maria: Jag kommer ju inte få ligga om du skriver sådär!!

Maria är en superfin tjej, superrolig och helthelt underbar! För kontakt, kontakta mig!
Nu ska vi skratta oss till sömns. Jag älskar henne!!!!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0