DET SMÄLTER


HUR underbart är det inte att snön smälter? Jag är glad, så glad. Nu känner jag att den är påväg - värmen. Jag är så lycklig att känna pirret. Längtan till att sitta mot Linghallens långsida och le mot solen med en halvarsglass i handen är snart inte längre längtan. Snart verklighet. Verkligheten är så underbar mot våren!
Klaralove och jag firade känslan idag och bakade en smarrig kaka...eller vi hade firandet kanske som ursäkt för att vi var syndigt sugna på en god kaka. Ingen ville komma och äta den med oss. En skit-match var viktigare, att plugga var viktigare, att fika med en bebis från Överum var viktigare. Mer åt oss! Ni missade nått!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det har ju snöat ikväll.

2010-03-21 @ 19:42:47
Postat av: Becca

Ey kompis, alla är ifrån Topshop (;

2010-03-21 @ 19:49:53
URL: http://www.rebfre.se
Postat av: on som fika med en bebis från Överum :)

next time, next time!

2010-03-21 @ 20:42:33
Postat av: Hemlig beundrare

Fina bilder :)

2010-03-22 @ 12:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0