DENNA MORGON

Vilken underbar morgon! Pigg och glad kexchoklad!! Kunde inte blivit bättre. Gick upp för en halvtimma sedan och var pigg som en nötkärna. Hoppade in i duschen för att tvätta av nattmössan och sprang runt runt och hoppade över min klädhög 1000 gånger för att hitta mitt ansikte, dvs mitt smink. Lite morgorjumpa, he he. Slänger i mig lite filmjölk under tiden också. Ska leta fram min deodorant och går till väskan för att jag vet ju att den ligger där. Öppnad väskan och den sitter fast....vafan? Men o så roligt! Det låg till så att vaxet hade valt att vrida av locker och rinna ut och sega ihop varenda pryl jag har i väskan. Men vad gör det jag som har så mycket tid. Och nu tänker ni (mina syster och mamma) att det är ju konstigt att jag har tid att skriva blogg när jag har så mycket tid denna morgon. Ja, det är lite konstigt. Nu skulle jag vart i bilen till macken för 5 min sen.

Snälla låt mig ha lite flyt idag då....
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0