DATORISM

Jag lider just nu av svår datorism, vilket betyder att jag har svåra problem med att lämna datorn för annan aktivitet. Det är hemskt och frustrerande. Tack och lov ej smittsamt. Jag försöker bli av med problemet och har därför satt ett facebook förbud under morgondagen. Hoppas att denna åtgärd får mig att friskna till och med tiden kanske dessutom min sällskapsjuka minskar (tack jack för att jag fick dricka kaffe hos dig i två timmar idag). Önska mig lycka till!
Imorgon ska jag jobba på Akleja, äntligen lite jobb! Äntligen människor! Dock ska jag krypa in i min lilla pyssel bubbla och skapa påskiga påskarrangemang. Det ska bli skönt att hålla mig borta från fejjan. Det ska bli skönt att jobba! Och här kommer jag höras förstås! Möjligtvis på Aklejas blogg också.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Becca

:) bra! Faaaan vad kul!!

2010-03-23 @ 09:47:32
URL: http://Rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0