YNGRE

När jag var liten så hade jag, som alla andra små flickor, en kompisbok. Ikväll hittade jag den och jag tänker dra några fina citat som jag bara älskar.

Sofie Maria Johansson
Bästa bok jag läst : Barbapappas nya hus

Pappa
Min idol : Frida, Mamma, Tessan, Linda, Lucas

Mamma
Det bästa jag vet : Mitt hem

Tessan
Det bästa jag vet : Resa och Pojkar
Min idol: Hansom

Linda
Jag spelar : Tipsbingo!!
Övrigt : "Jag tycker du ska lära dig att vara snabb, du är en sån slöfock på mornarna. Annars är du snäll! (ibland)"

Frida (man skrev alltid i sin egen kompisbok!)
Det bästa jag vet : vara hos mormor
Min idol : Robyn och Nordman

George
Detta vill jag bli : föda upp katter

 Jag älskar att jag sparar på allt! 
 

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha det var roligt....vilka töntar vi var allihopa...tror du George skulle passa som kattuppfödare....

2010-07-09 @ 22:43:44
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0