LOVE IS MOONLIGHT IN THE DARKNESS

Hemma, trött, mätt, belåten.

Full rulle på jobbet idag. Helt slut när jag kom hem. Nu ska det skyltas om och ändras för snart är det höst! Jag viiill inte!!!! Sommaren kan stanna länge i år! Dock kommer vi ju få in så sjukt mycket snygga skor på Vagabond så jag längtar på sätt och vis! Och innan hösten får plats måste sommaren ut - rearearea. Vi har massa rea så kom och fynda för bövulen! :)
Det enda negativa med att jobba är tiden jag "förlorar". Tid som jag skulle umgåtts med mina kära - min familj. Jag bor en våning över mamma och pappa plus bröder men träffar dom alldeles för sällan för att bara vara med varandra. Prata om dagen, framtiden och förut. Mina systrar bor på olika sidor av stan och vi pratar bara på telefon. Om de inte kommer ut till Karstorp, vill säga. Mina syskonbarn, mina änglar. Hatar när jag inte är tillräcklig för dom! Det är allra, allra värst. Saknar dom jämt. Nä, nu sitter jag och bölar. Dags att sova tror jag.
Det är en ny dag imorn och visst ska vi göra den till något speciellt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0