JAG VEEEEEEEEEEET

"Tråkigt att läsa, skriver aldrig nått."

Men seriöst...vill ni läsa om att jag har stått på Vagabond hela dagen och sålt skor? Were is fun in that? Och ja, eftersom jag står där dag ut och dag in så borde jag komma på något kul och skriva. Ja, det händer men jag hinner glömma det innan jag kommit hem. För när man jobbar såhär, när jag jobbar såhär mycket, så försvinner stor del av min hjärnkapacitet. Det är ganska slött arbete inuti mitt huvud som får mig att glömma och se ut som en törstig surfinia. Typ. Så idag köpte jag en viktig sak. En kalender. Nu kommer jag inte glömma! Och för att bota den törstiga surfinia looken finns bara ett botemedel - ledighet. Vilket jag har nu i tre dagar och ska njuta av till fullo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0