ÅTERVINNING


Ikväll har jag bläddrat igenom H&M katalogen. Mindre imopnerad om jag ska vara ärlig. Varenda brud kommer vara klädd i jeans från topp till tå i höst. Inget emot jeans, jag tycker om jeans! Snyggt som fan. Men resten var inte ens lite okej. Ni killar måste tycka att det är fruktansvärt tråkigt när vi tjejer slänger på oss en billion tröjor till hösten. Själva är ni så fina i stickade stora tröjor! Skorna var dock nice! La ögonen på de ögongodisarna till vänster ovan. Men när jag sitter där och dreglar slår det mig att jag har ju ett par gamla Vagabond kängor sen typ fyra säsonger tillbaka. Letade upp, putsade upp och polerade. Swisch och där sparade jag 299 kronor och glider runt i läder istället för imitation. Resultatet till höger. Så länge man har en schyst skokräm och en bra skoborste så är allt möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0