resedagbok 29 januari


Kommentarer
Postat av: ajsbajs

åååh, vad bra du verkar ha det!! jag skulle behöva en solsemester mer än nånsin känner jag, mamma och åsa drar snart till barcelona snart. är väll inte så mycket värme men resa som resa. och mig tar dom inte med - faaan. Jag var ju i stockholm i veckan, det var riktigt kul att göra nått nytt, träffa massvis med folk. efter kursen åkte vi och käkade, det godaste jag haft i min mun, du skulle ÄLSKA det!!! synd att jag inte minns namnet på resturangen.. efter det åkte vi lyx buss till white bar, det var free bar och gratis cigg (lycko mig tänker du då) men ack... jag drack bara vatten, har aldrig varit så opepp.. jädra dum timing! klubben kryllade med viktigt folk, paradise hotel deltagarna var där en av dom var bartender. lite små kul.. annan grej då.. jag fick till ett grovt ragg.. men misstolka inte - en tjej raggade på mig.. höll på att dö, det pinsamaste jag varit med om! men kul! nu har jag upplevt det! :D dom hade en ASGRYM DJ! sjuuuukt bra!! jag har aldrig reagerat på musiken när jag är ute men den var så otroligt.. peppande? fast basen var lite för mycket, ställde man ett glas på bar disken så vibrerade den iväg på nån sek.. men men, tänkte bara dela med mig om en dags omväxling från det renrutiga livet i nkpg!! eftersom du har så jädra mycket som händer så måste jag ju kontra med nått haha :P jag tycker du ska komma hem nu, att vara borta så länge kommer vara dåligt för dig, du kommer komma tillbaka och tycka att livet här hemma är assss tråååkigt! love you<3<3<3

2010-01-31 @ 00:17:06
Postat av: linda

Patrick så klart, vem annars!!!!!

2010-01-31 @ 19:13:12
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0