Mexico calli'n


Bokat och klart! Den 25 har Lina och jag 18 timmars härlig flygresa framför oss, sen landar vi i paradiset och stannar i fyra veckor. Idag handlade om pengar, planering och sprutor. Två rackare för min del. Lite öm i musklerna nu. Jobbigt när det kliar på ryggen för jag når inte riktigt. eller jo, jag når men inte utan att se dum i huvudet ut. Nu kan jag inte sluta längta!!!! Men samtidigt fattar jag nog inte riktigt att jag ska iväg. Att jag äntligen bryter mönstret. Nu börjar det och jag tänker leva fullt ut! Ingenting ska stoppa mig nu. Hur låter en mopedtur längs Mexikos västkust?! Fatta alla fina solnedgångar!! Waaaaah! Måste avreagera mig lite, är så lycklig att jag har spasmer. Jag återkommer!

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisamatilda.

ååh..

vad fusikigt, vad avis jag är, vad jag oxå vill åka iväg, vad jag oxå vill vara ledig, vad jag vill vara i dina kläder just nu!

men fan vad happy jag är för din skull! när du kommer hem igen kanske du kan ta med dig lite mexikanska superpiller som gör mig och tessan friska här på det kalla JC, burr..

:)

2010-01-07 @ 11:54:29
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Beccs

Gud vad kul för er :) åh! Shit alla drar verkligen nu!!

Som tur är, drar jag med snart :)

2010-01-08 @ 10:46:03
URL: http://Rebfre.se
Postat av: Anonym

Ursh för sprutor! Men fan va underbart vi kommer ha det :D

2010-01-09 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0