09 blev 10

Min nyårsmiddag spenderades hemma hos Klaralove. Vi bastade så att svetten rann, tyvärr var det inte lika sexigt på oss som när killarna på fest hos Klara kommer ut i små höftskynken till handdukar. Så vi gav upp sexigheten och sprang ut i snön. Millan var taggad och fick med oss alla på ett snöbad. Och där låg vi, fyra halvnakna brudar med rumpan i vädret och ansiktet i snön och Klaras mamma som stog för fotobevisen säger med hennes alltid lika lugna röst "nej, nu vart det fel. Jag stängde nog av..." Vi fick ett bildbevis tillslut och det kommer komma upp! I promise! Sen lagades en underbart god trerätters och jag tror alla vart mätta och tjocka. Jag vart tjock. Kunde inte andas med alla specialgrejer på mig. Vi körde en julklappslek som urartade. Mina trosor var det alla pinglor slogs om mest! yeah!

Firade tolvslaget hos sebbe med vänner och slutade hos Dimell i stan. Vad lärde jag mig? Att ignorera idioter som är impulsiva och vidriga!! Oh ja! MM! YES! För er som känner till min f.d. fobi för den södra regionen på Norge (om sverige är tjej) kan jag meddela att den nästan vart återfunnen. Jag talar nog för alla på festen när jag säger yeak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0