cut a color, cake and Glee ofcause

 
STRESSIG DAG! Uppupp klockan tidigt. Men kvar i sängen ligger min sovbuddy, the topless one - aja. Vaknade inatt när hon skulle gå och lägga sig. Kisade lite med ögonen eftersom jag egentligen sov och "tuttut" rakt framöver. Nice!Låtsades sova och vände mig om lite diskret och sa ingenting. Somnade, trots chocken, om för er som bryr er om min psykiska hälsa. Efter att Aja hatat mig och min stämma en stumd går hon upp, tar morgonciggen, sminkar sig, kommer ut från badrummet och intar klassikern, fan-vad-jag-är-trött-jag-orkar-inte-bry-mig-åh-vad-hopplöst-allt-är-posen. ALLTID.
När Aja gick fick jag andas i två minuter sen ringer Karin. "Vi är här nu". Jag drog en vit lögn om att jag stod och borstade tänderna och sa "jag kommer snart", jag la på och gick ner för att borsta tänderna. Yes! Där sparade jag lite tid minsann!! im gonna eat you nyårslöftet!!
Sen bar det ut för att fota Emma. Dagens bilder hittar ni på kajjan.blogg.se!
Det vart kallt och vi blåste av dagens photoshoot med många fina bilder i bakfickan. Så tog jag min vita pärla till stan för att uträtta de sista detaljerna innan mexico. Jag ska påpeka min uppvärmda vita pärla! Tack pappa du är bäst!!!!!!!! Vad skulle en bil vara utan värme? En hög med skrot inte värd ett öre. Tur att jag har min pappa som ser till att min vita pärla är en varm vit pärla!
På stan så går jag i säkert en timma och bara glor. Jag var i någon typ trans som sa "se ut som en zombie". Jag visste vad jag hade att göra, hade skrivit en lista..men jag ville gå som en zombie. Två timmar senare hade jag gjort allt förutom en punkt där det stod "hår?". Och va fan. Ytterligare två timmar senare var jag snygg i håret också. Gosh, man kan bli lurad och tro att jag har cashflow...
Det bästa med hela dagen var nog att en liten Emilia satt i min soffa när jag kom hem. Vi åt, bakade och såg på världens bästa Glee. Så bra att vi letade upp nästa avsnitt på internet. Och NU kommer vi till dagens imponerande. Jag hade inga högtalare till datorn, lite tråkigt att titta utan ljud. Men eftersom jag är så genial så kommer jag på att det fanns ett par högtalare till min gamla dator. Snabb som blixten in och ut, kopplar i, men det är bara en sladd som får plats. Den strömförande passar inte på min nya dator. Här hjälper min interligens mig ännu en gång och jag hämtar min gamla dator. Sätter i sladden och trycker på. Voila! Whos your dady?!! Jag kan om jag vill!
Slumrar till en film nu. Gnatt

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ajs

hahahaha, döööör! funnyfrida is back on track.. har du klippt page?!?!?!?!?:O

2010-01-22 @ 00:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0