Behandlad som en drottning

När jag fyllde 19 fick jag en spa-behandlig på Grand av min underbara mary. Den inkluderade jacuzzi 30 min, hand- och fotinpackning + massage till det och ansiktsmassage 60 min. Jag har aldrig njutit så mycket i hela mitt liv tror jag!! Var nära på att kidnappa den snygga/harmoniska/suveräna/lugna/pangbruden till massör.
När hon lämnade rummet hade jag och maria handdukar över ögonen. Vår konversation var avdankad och musklerna i munnen ville inte riktigt hjälpa till att forma orden.

-maiiia...äu vaken?
-aaaaaaa...
-hu känn de?
-a ve ine, känn om a e död.
-a me, a kan tanna hä föalltid. de hä va sååå könt! DACK!

läskigt vad lite massage kan göra.....
DACK IGEN MARY!!! love u

Kommentarer
Postat av: Maria

Ahaahaha! Jag är fortfarande helt babylen i ansiktet. Du är värd det any day of the week baby! :D

2010-01-23 @ 00:10:07
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0