Ajs


AJA...min pärla! Har vart och rensat hennes garderob på sommarkläder OCH ett stycke bikini!! YESSSS! TACKTACK! Fit for fight! Nu ere bara planering kvar!! 12 dagar folks! Sen är ni av med mig. But ill be back, mouhaha. Har köpt en bok, en fin bok. Ingen att läsa i (brukar inte vara min grej..) utan en att skriva i. Dagbok skall föras och om jag kan ska jag försöka hålla även er uppdaterade! Ska nog spegla mig lite till i alla sommarkläder och öva på alla mexico-poser. Gotta have some of those! (så ni inte tröttnar juh). Ursh vilket rörigt och jobbigt inlägg! menmen.
MEXICO BABY!

PUSS

Kommentarer
Postat av: EmelieJB

Mexico ar toppen! Du maste aka till Puerto escondido som ligger pa alcapulco sidan, dar finns massa att se och inte lika turisttatt. San Cristobal de las casas ligger i bergen och maste ses, dar finns aven riktiga indianer och urbefolkning. De vanligaste ar att man aker till cancun, men det ar mkt dyrt, nastan de dubbla priserna! Dessutom kan det var svart att hitta boende da det finns mkt turister. Ohh, finns manga bra stallen, tankte bara ge dig lite tips :) Ha en toppen resa. /ejb

2010-01-15 @ 15:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0